Polyfamily
Two married couples navigate living together and raising kids as a closed quad in their unique and non-traditional family structure.
Poly Wants a Baby
When the quad brings home their fifth child, Quintin, Alysia tries to define her role as the non-biological mother. Family members attend a party to meet the new baby, but not everyone is supportive.
While in Portland for Taya's birthday, the quad gets wild in a hot tub; Taya confesses that she's interested in a connection with another woman; Sean and Tyler come face-to-face about their son's paternity.
The family meet an attorney to discuss their parental rights, Taya and Tyler find it difficult to rekindle their romance while on a date, and Alysia becomes jealous after some boundaries get crossed.
Alysia and Sean take an awkward intimacy workshop. Taya's confession about Lexi forces the quad into a heated discussion about the prospect of relationships outside their quad.