Relatively Evil
Deadly Dynamics
A brutal murder occurs, and police turn their attention to several family members who don't see eye-to-eye. They discover a shocking truth that nobody suspected.
No Secret Is Safe
An early morning home invasion and double murder appears to be drug-related. But, when police speak to the lone survivor, they discover a more sinister motive.
A couple who meet later in life and are seemingly content, despite their fundamental differences, are thrown into a world of darkness on an October morning.
A picture-perfect marriage ends with a horrific murder. While the killer puts the blame on cold medicine, investigators suspect a different diagnosis.
After two long-lost brothers connect as young adults, a dark disturbance emerges within the newly blended family unit and leads to a shocking crime.