Rocket Power
New Squid on the Block/Down The Drain
Sam's new in town, but will the others give him a chance? Reggie's been left in charge of Mr Stimpleton's pool and the boys have an idea.
Secret Spot/Ice Queens
The kids try to get to Ray's secret surfing beach without anyone finding out where it is. Reggie nearly costs the ice hockey team a big game.
Reggie's birthday plans fall through, and the boys try to organise a party. Sam and Twister are forced to take Junior Lifesaving.
Twister loses his little cousin Scotty in the amusement park. Otto disobeys Ray and follows a daredevil surfer into dangerous waters.
Reggie teams up with Violet for a parent and child competition and Sam's dad comes to visit but spends most of his time doing business.