Rosewood
After the police rule out foul play, the mother of private pathologist Dr Beaumont Rosewood asks him to investigate the death of one of her students.
Brilliant private pathologist Dr Beaumont Rosewood uses his sophisticated lab to perform autopsies for the Miami Police Department, uncovering clues its staff couldn't see. Rosewood's partner-in-crime is tough-as-nails Detective Villa.
Rosewood and Villa suspect a brilliant doctor of murder, but with limited evidence the duo have a hard time constructing a case.
Rosewood seeks justice for a murder victim who had ties to a Little Haiti gang, while his relationship with Kat takes an unexpected turn.