Running Wild With Bear Grylls
Brie Larson in the Pearl Islands
The Captain Marvel star will need all her superpowers as she jumps from a helicopter to join Bear on a perilous trek across a remote island.
Joel McHale in Arizona Slot Canyons
Actor Joel McHale joins Bear Grylls for an adventure in the Arizona desert, which includes huge cliffs, nasty food, and interesting survival strategies.
Actress and supermodel Cara Delevingne shares an adventure with Bear Grylls in the mountains of Sardinia with heart-stopping challenges over jagged cliffs.
Comedic actor Rob Riggle joins Bear Grylls on an adventure on Iceland's Vatnajokull glacier. They must navigate treacherous terrain and find a way to survive the frigid night.
Former WWE Champ Dave Bautista teams up with Bear Grylls for a super-sized adventure in the Arizona desert, but Mother Nature could prove to be his toughest opponent yet.
Channing Tatum returns for his second adventure with Bear Grylls, and this time he's put to the test in the wilds of Norway.