School Days
A high school student becomes the ambivalent love interest of several girls during his second term.
Shy high school student Makoto Ito glimpses Kotonoha on the train; too shy to talk to her, he snaps a photo of her; when Sekai Saionji, his new desk partner, sees the picture on his phone, she offers to play match-maker.