SmartLess: On the Road
Jason Bateman, Will Arnett and Sean Hayes take their podcast for a country wide tour.
Tuxedos and Cool Sunglasses
The trio kick-off their tour by travelling to Washington for their first live show at Constitution Hall, featuring special guest Will Ferrell.
Sashimi!
The trio brave an ice storm to perform two shows with special guests Max Tegmark and Conan O'Brien in Boston.
The trio arrive in New York for a series of performances featuring David Letterman, Alexandria Ocasio-Cortez and an appearance from a special guest.
The trio perform a show in Madison, Wisconsin, with special guests Tracey Hayes, Sean's sister and a fan favourite, and Matt Damon.
The guys finish out their tour in Los Angeles with guests Kevin Hart and Jimmy Kimmel.