Squishy! Black Clover
In a world where magic is everything, Asta, who is the only person who can't use magic, and the magical genius Yuno go all out to become the Wizard King. This is a spin off of the anime series "Black Clover" with an unbelievable story and an amazing cast.
Asta and Yuno hunt for a culprit, but can Charmy's pastries help them stack up enough merit to succeed?