Stath Lets Flats
After Stath accidentally burns down a property, he falls out with his exasperated dad. Now the question remains whether he will fit in at the slick agency next door where he has landed a new job.
After a night of drunken passion with former rival Carole, Stath is infatuated. It is college results day for Sophie and Stath had promised to take Sophie to her college, but is caught up in his own drama so she turns to Al.
Vasos is turning 70 and a party is planned. Meanwhile, Stath is desperate for his dad to hand the business to him, but when Carole demands a head-to-head interview for the position, Stath is out of his depth and Vasos has a tough decision to make.