Subete a mi Moto
Everything has a Beginning ... or two
The group performs and begins to see some success. Joselo joins the team, and Edgardo announces a casting to find new members.
... And everything has its end
The group begins to have presentations and success. Joselo joins as part of the team. The members and their parents begin to enjoy fame. Edgardo announces a casting to find new members, triggering a deep crisis.
Menudo begins to internationalise. They do soap operas and perform in massive events, causing their fame to grow and their fans to go crazy about them. They want to be as close as possible to their idols, and take a lot of risks doing so.
The concert in Peru doesn't go as planned and René doesn't know what to do. Edgardo must intervene to save the moment, and belt stability is tested.
Nothing stops Menudo's growth. There are big changes in finances and Edgardo continues to bet on investing in aeroplanes, houses and new alliances. Ricky Martin makes his third casting and Ricky Meléndez says goodbye.