Superstructures: Engineering Marvels
Ultimate Cargo Ship
The secrets of a super ship are revealed, in which it deliberately sinks into the ocean carrying the biggest loads on earth.
Experts take apart the heaviest plane ever built. Mind-boggling in size and design, the Antonov AN-225 is an astounding feat of engineering.
Discover the incredible engineering that built the Burj Khalifa, Dubai's dizzying half-a-mile-high skyscraper that is home to the highest nightclub in the world.
The incredible engineering behind the 55,000-seat Singapore National Stadium, which features the largest free-spanning dome in the world.