Takamiya Nasuno Desu!
Teekyu's Takamiya Nasuno is the star of her very own spin-off series in Takamiya Nasuno Desu!
The Butler
One day during summer vacation, as Yuri's younger brother Oshimoto Yota has nothing to do, the super rich and air-headed heiress Takamiya Nasuno comes to see him!