Inugami-san to Nekoyama-san
The series follows two high school girls; Yachiyo Inugami, a dog-like girl who loves cats, and Suzu Nekoyama, a cat-like girl who loves dogs, and the strange relationship their respective habits form.
Inugami-san and Nekoyama-san
Inugami is a dog-like person who loves cats. Nekoyama is a cat-like person who loves dogs.