Tamra's OC Wedding
Tamra Barney and Eddie Judge prepare for their California wedding before taking their vows in front of their family and friends.
Decisions Decisions
Tamra feels pressured to impress Eddie's family. A trip to get bridesmaid dresses does not go smoothly. Tamra and Eddie's families interact at a backyard barbecue.