Teen Torture, Inc.
Follows survivors' efforts to expose America's troubled teen industry. For decades this billion-dollar business has used what it calls tough love as a form of treatment despite numerous deaths.
Abused in Plain Sight
Jen spends years trapped at Provo Canyon School; at 13, Danielle Bregoli, the rapper Bhad Bhabie, appears on the Dr Phil Show, which sends her to a place for troubled teens; both institutions mete out child abuse with ties back to a cult.
Generation Silent
Evan Wright attends an experimental programme with government backing. A religious academy turned brutal boot camp abuses Bethel Boys. Allen Knoll reunites with James Griffey, an Agape survivor and junior staffer. And Captain Kennedy offers advice.
Naomi Wood falls ill and dies at a teen programme in Florida; her death spurs a wave of activism; Bethel and Agape students fight back against their abusers; legislation passes to reform the industry, and survivors reunite to reflect on the journey.