The Captain
No Blueprint for Success
Historians look back on Jeter's upbringing as a bi-racial kid and his journey to the major leagues.
The Yankees and Jeter suffer the most historic loss in baseball history. Jeter's identity is under attack as he faces challenges in the press, on the field and in his clubhouse.
Jeter wins his 5th and final World Series and celebrates his 3000th hit, but it's not all smooth sailing for this ageing superstar. He goes through a very public and difficult contract negotiation that changes his relationship with the Yankees.