The Detonators
Whether it's urban skyscrapers, massive steel bridges or giant stadiums, explosives experts Dr Braden Lusk and Dr Paul Worsey can bring down any structure with pinpoint accuracy. With the use of high-speed camera technology, viewers get a unique, behind-the-scenes look at how these demolition specialists crumble engineering giants with the push of a button.