Sewer Divers
That's Not Mud
In North Jersey, Dirty Water Don dives into a toxic sewer line. In Mt. Vernon, Ramone and George try to fix a sewage-filled basement.
The Gates Of Smell
In Connecticut, Rick searches for a mysterious clog in a treatment plant's outflow pipe. In New York, George and Ramon struggle to clear a clogged reservoir. And in Cleveland, OH, Josh attends to a backed-up basin that threatens to flood downtown.
A Fatberg of wipes, toiletries and rubbish has formed in a North Jersey sewer pipe. The Cleveland crew find themselves knee-deep in a rain-ravaged storm sewer and Ramon discovers a huge sewer break threatening people's basements in Mount Vernon.
An abandoned sewer line is overwhelmed by stagnant human waste; the damage from a massive sinkhole threatens to shut down the entire city's sewer system; a large clog could take down a city building.
Dirty Water Don repairs outflow gates at a treatment plant; Ramone and George discover medical waste lodged in a pump station; Rick deals with a disgusting grease trap at a meat cutting facility.