The Expanse
Two centuries in the future, a missing person links an asteroid belt detective, the captain of an ice freighter and a diplomat trying to avert a war.
Dulcinea
James Holden and his crew investigate a distress call from a mysterious ship, and Detective Miller begins searching for a missing heiress.
The Big Empty
Miller continues his search for Julie Mao, and finds some telling new clues. Meanwhile, Holden and his crew's fight for survival could ignite a war.
Holden and crew make a deal with an unlikely ally; Miller's conspiracy theories about the missing girl continue to grow.
Miller finds revealing information on a hidden data cube, and Holden and crew are surprised by their hosts' hidden agenda.