The Final Score
This miniseries explores the rise and fall of Colombian soccer in the ´80s and ´90s and its complicated relationship with crime, culminating with the death of Andrés Escobar, one of Colombia´s biggest soccer stars and idols.
This Isn't a Game, This is War
Francisco Maturana takes over as Atlético Nacional's coach on the condition that he can choose his players; Andrés struggles to become a starter and gets bad news.
Green! Green!
A new executive arrives after the murder of Agudelo; Quique gets deeply involved with the cartel; Andrés and Higuita lead the team at Copa Libertadores.
As the country's violence intensifies, Leonor faces new threats; Maturana assumes his new position, and Andrés risks his career to play a match.
El Patrón forces the team to play a match in La Catedral; Quique and Higuita get in trouble with the law; La Tricolor drives an entire country wild.
What was meant to be a dream ends up becoming a nightmare for Colombia's national soccer team.