The First Kill
Beauty Queen Killer
Brenda Parsh was visiting her family when she and her mother were murdered in cold blood. Who committed the crime, and would they be the first of many victims?
Son Of Sam
Known as the Son of Sam, David Berkowitz perpetrates a series of attacks beginning in the summer of 1976 that grips New York City in fear.