Truth About Murder With Sunny Hostin
Former federal prosecutor and victims' rights advocate Sunny Hostin travels to the sites of perplexing homicide cases, interviewing detectives, prosecutors, coroners, and speaking with victims' families to piece together the truth of the case.
Terrible Place To Die
Two teenagers are brutally attacked by a stranger in a park in Portland, Texas. Helped by the survivor, police desperately hunt for the callous killer, before they can strike again.
Sunny Hostin examines a perplexing case in which Malinda Gibbons, a pregnant woman, was found brutally raped and murdered in her own home.