The Ghost Town Terror
The Broussard family begins a new life on a 52-acre ghost town and guest ranch in Montana; relentless, menacing supernatural activity plagues the family from Day One, leaving them terrified and desperate for answers.
Get Help
Tim and Sapphire help the Broussard family solve the haunting of Gunslinger Gulch.
A Place for the Dead
Tim and Sapphire make connections between the bloody history of Anaconda, Montana, and Gunslinger Gulch; a trek into the hills in search of a mysterious pit has medium Sarah Lemos fearing for everyone's safety.
Tim uncovers a link between Gunslinger Gulch and a former brothel in Butte, Mont.; back at the ranch, the team grows more concerned for the Broussards after an experiment reveals a dark force's psychological warfare.
Broussard matriarch Karen reluctantly moves her family off the ranch while investigators Tim Wood and Scott Di Lalla confront the dark haunting alone; grim discoveries are made at an abandoned home Karen claims to be drawn to.
The team builds a psychomanteum -- a dimly lit room of mirrors -- to force a controlling entity to manifest inside the church; a psychic sketch artist reveals a dark secret, sending the Broussard family, and the investigation, into fresh turmoil.
It's a showdown between good and evil at Gunslinger Gulch when the team invites a priest to the ranch to expel the dark entity.