The Lady Killers
Christopher Donnelly was found battered with 78 visible injuries in Aylesbury, Buckinghamshire. His wife, Hannegret, had been abusing him at home for years.
A classic love triangle that lasted 16 years led to a shocking murder by Lakhvir Singh in 2009. Her method of killing gave her the nickname 'The Curry Killer'.
28-year-old Mahmuda Khatan stabbed her husband of only one month on his birthday. Police detectives, experts and acquaintances discuss why she murdered him.