The Man Without A Heart
In September 2005, Blanca Martínez received a call that the body of her brother Miguel Ángel had been found in an advanced state of decomposition. After no police investigation, Blanca set out to solve one of the most enigmatic cases of the last decade.
Blanca Martí­nez's family faces puzzling irregularities after her brother's body is found, including two autopsies that contradict each other.
Blanca Martí­nez fights to exhume the body that her family buried 16 years ago so that a new autopsy can be carried out.