Uprooted
When Keith Warren, a Black man, was found hanging in the woods of Silver Spring, MD, police ruled it a suicide. For 35 years, the family attempted to find the truth, and his sister, Sherri Warren, now has one goal -- to get his death certificate changed.
A Life Interrupted
In 1986, a Maryland family's life is disrupted when 19-year-old Keith Warren is found hanging from a tree.
The Devil Is in the Details
Details about Keith's case continue to unfold as mysterious photos emerge, leaving the family with more questions than answers about how Keith died.
The Warren family seeks closure in the aftermath of Keith's death, asking officials for help in changing the death certificate.