The Manipulated
Taejoong, an ordinary deliveryman who dreams of opening a flower café, finds his life turned upside down when he is arrested for murder. His girlfriend, brother, and friends desperately seek evidence to clear his name, but will it be enough?
Wrongfully imprisoned, Taejoong endures brutal life in prison with things rapidly going from bad to worse. Long after losing all hope, he begins to find inspiration again until a new inmate reveals a shocking truth.
Yohan, the CEO of a powerful data company, receives a troubling call. Meanwhile, Taejoong embarks on a dangerous new mission, meticulously plotting every step.
Taejoong meticulously plots his escape despite relentless harassment. Overcoming obstacles, his plan begins to take shape but a number of unexpected challenges arise.
Yohan's business is exposed, revealing a shocking truth. Unaware, Taejoong gets caught in Yohan's latest twisted game, a deadly race with 12 criminals in a mysterious location.
No rules, just racers ready to risk it all. Taejoong enters a deadly competition with a secret plan, but will he survive?