Made in Korea
Kitae gets involved in an illegal operation as Geonyoung closes in on the truth.
Kitae meets with Ikeda clan to scale up operations while Geonyoung follows him to Japan.
Geonyoung figures out how to arrest Kitae, who obliviously continues to expand his business.
Kitae searches for a new business partner with Yuji; Geon-young sets a trap to catch him.