The Moorside
Following the disappearance of 9 year old Shannon Matthews in Dewsbury in 2008, the police and community mount a frantic search but no trace of her can be found and within a few hours the police investigation takes on the scale of a murder enquiry.
After the discovery of Shannon Matthews the police and her friends attempt to discover the truth behind her disappearance. Karen Matthews sticks to her story - flatly denying any involvement in her child’s abduction.