The Pogmentary: Born Ready
A unique perspective on the life and career of Paul Pogba, revealing an unseen side of the world champion.
After leaving his family at the age of 16, Paul Pogba follows his dreams in Manchester. Five years later, he must make a decision for his future.
The biggest competition of the year, the European Football Championship, approaches for Paul Pogba and the French team.
Paul Pogba and Les Bleus aim to repeat their Euro Cup win as they play against Germany. Paul's family come to support him.
While relaxing with his family in Miami, Paul begins training for the upcoming season, even though his future is uncertain. His agent, Mino Raiola, is hard at work.
Paul returns to Europe as the season begins, and he must choose a club to sign with, but he suffers a difficult setback.