The Prank Panel
Rashad's Revenge / Bollywood Audition
A man seeks childhood revenge on his mum and grandma; a best friend auditions to be a Bollywood star.
Influencer from Hell / Second Family
A hairstylist works on the influencer from hell; a man pranks his husband with his secret second family.
A mum is asked to watch a stranger's child; an electrician gets revenge on his friends.