The Yorkshire Auction House
Auctioneer Angus Ashworth and his team are called out to people's homes with a mission to sift through a lifetime of possessions and find forgotten treasures that can be sold at auction.
Angus and the team clear out a farmhouse in Cumbria on the hunt for valuable items for the auction house. They uncover some wonderful antiques, including a box of collectable toy cars and a 19th century bureau.
Angus is in Sutton Coldfield to look through a life-long collection. He uncovers Beatles memorabilia, and two programmes from England's 1966 World Cup win.
Angus and the team clear out a big house in Whixall, Shropshire. In the house they uncover a hoard of treasures including a Victorian desk set, a hanging lantern and Vogue clothing patterns.
Angus is in Wallsend, Newcastle, to clear out a home that is full of books. He takes interest in a Bechstein piano, a scary vase and a silver loving-cup.
In the seaside town of Filey, Angus and the team help a couple clear out their home. Angus sees potential in some vintage toys and boxes of old soap.