Three Busy Debras
Following the surreal day-to-day lives of three deranged housewives, each named Debra, in their affluent suburban town of Lemoncurd, Connecticut.
A Very Debra Christmas
Debra, Debra, and Debra make a big mess on the way to brunch and must clean up the evidence before it's too late.
Cartwheel Club
Debra, Debra, and Debra all try out for a club, and only Debra and Debra get in. Uh-oh.
Debra, Debra, and Debra get together for an impromptu sleepover at Debra's house where unspoken tensions rise to the surface.
Debra, Debra, and Debra welcome a very cool visitor who threatens to tear Debra and Debra away from Debra.
The town rejoices as a natural wonder of Lemoncurd erupts, forcing Debra, Debra, and Debra to have to take care of themselves.
Debra, Debra, and Debra honour the Amish tradition of Rumspringa by doing their own made-up version of it.