Top Chef Duels
Competitors from previous seasons of 'Top Chef' do battle in a cooking duel format.
Richard Blais Vs Marcel Vigneron
Marcel Vigneron challenges Richard Blais to make a hot and cold dessert; Richard challenges Marcel to make a burger.
Takashi Yagihashi challenges David Burke to cook with eggs; crab prepared three ways.
Dale Talde challenges Tiffani Faison to prepare dim sum; American canapé and classic cocktail contest; guest judges Rob Zombie, Scott Ian and Gary Holt.