Turkish Tastes with Refika
Refika uses her creativity to bring forgotten local ingredients to the forefront of her recipes. She creates new recipes, honouring the traditions of the rich food culture on the one hand and breaking the rules on the other.
Köfte and sherbet-free crispy baklava are made today, and provide useful cooking tips for viewers.
Mantı and chocolate cake are presented to the viewers alongside useful cooking tips for viewers.
Döner and pitta with halva are the starters today alongside useful cooking tips for viewers.