Utopia
Life Begins
After an elusive comic book appears, fans can't wait to get their hands on it, unknowingly putting themselves in mortal danger.
Just a Fanboy
Young fans' big discovery is interrupted when they are thrust into the dangerous world of Jessica Hyde; two doctors with very different trajectories are pulled into the path of a deadly flu.
Jessica continues to hunt for answers; the underdogs must make a crucial decision; Michael is done being pushed around.
A clue in Utopia leads Jessica and the crew to a mysterious new ally; Thomas plots a unique way to handle Michael; Christie makes a decision.
Inside the St. Louis Hot zone, Michael must make a life-or-death choice; as things grow increasingly dangerous, Jessica comes face to face with someone from her past.
Jessica deals with a shocking revelation while Arby confronts his past. On the other hand, Michael searches for answers as he tries to find Charlotte.