My 600-lb Life: Where Are They Now?
Melissa and Ashley
Melissa finds herself overwhelmed with an unexpected pregnancy. Ashley's weight loss hits a wall and she sets out to find new inspiration to get back on track.
Christina and Paula
Christina's weight loss has gone too far and now threatens her life. Paula must endure more surgery to deal with a body covered in sagging excess skin.
Zsalynn's 360lb body lift proves more challenging than expected. Olivia wants skin removal surgery but struggles to lose the weight to qualify.
Betti Jo is seven months pregnant and facing potential paralysis due to complications. On track to her goal weight Susan worries about compromising in her diet.
Joe was over 700lbs, suicidal and unable to care for himself. He's now ready for marriage, but how will he face the reality of the weight he still has to lose?
Angel's knee pain combined with a history of obesity threatens her future. Charity must find the strength to return to her goals after post-surgery complications.