WAGS Miami
Welcome to Miami
Darnell invites Hencha and Metisha to her brunch. Claudia gossips to Ashley, which leads to the girls confronting her. Also, Metisha teaches Larry a lesson.
Ratchet by Association
Tensions between Hencha and Claudia reach boiling point, Darnell is thrown for a loop when Reshad makes an announcement, and Astrid asks for help on her runway show but regrets her decision.
The girls go to the Bahamas and Ashley confronts Claudia about her past. Hencha breaks girl code when she flirts with Astrid's crush.
Hencha confronts Vanessa when she hears a rumour and Claudia heads up to Green Bay to support Julius. Meanwhile, Darnell tries to patch things up with Claudia.
Darnell decides she can't be financially dependent and takes steps to start a business, causing Rashad to question their relationship. Meanwhile, Ashley's father questions Phil about his intentions.
Phil pops the question before he leaves for the season, and Darnell confides in Claudia about her relationship with Reshad.