WAGS
The Wag Life
A rivalry begins when Natalie and Olivia offend fellow WAG and ex-WWE diva, Barbie Blank. Nicole's relationship insecurities threaten to ruin the fun on a trip to Vegas.
Set a Date or Die!
Nicole puts Natalie and Olivia's image issues to the test. Barbie extends an olive branch. Ashley and Dashon finally set a wedding date.
Ashley questions Dashon's fidelity after her wedding is postponed. Natalie's friends throw her a party to celebrate reaching one million followers on Instagram.
Natalie and Olivia work on growing their Insta-Famous business, but hit a snag when they don't see eye to eye. Ashley tries her best to move on after her wedding gets postponed.
A trip to Mexico for Natalie's birthday allows the WAGs to cut loose, but Shaun's outrageous behaviour makes Autumn wish she'd stayed behind.
Natalie chooses between her career and her relationship with Shaun. Nicole sacrifices a modelling job in New York to spend time with Larry.