Watari-Kun's ****** Is About to Collapse
The Day Peace Began to Collapse
Watari Naoto and his sister Suzu try to live a normal life; his destructive childhood friend Satsuki returns.
Everyone is going to the beach; Satsuki and Ishihara get bathing suits; what will Naoto say to them?
On their walk, Naoto and Ishihara run into Fujioka, her ex-boyfriend; what really happened between them?
After overcoming multiple obstacles, Ishihara finally confesses her feelings to Naoto; what is his response?