Recently widowed Nancy Botwin finds it difficult to make ends meet while raising two teens, so she starts growing and selling marijuana.
Free Goat
The bills are piling up for Nancy, and she's forced to sacrifice her treasured belongings to buy more stock. Are her sons on to her?
Nancy hits upon a new idea for selling her 'produce', and Silas has an encounter with the deaf girl with the bad reputation.
Nancy's brother-in-law soon has the town's Christians, and Silas' girlfriend, hot and bothered, and Celia has some shattering news.
While Celia deals with her cancer in her own unique way, Andy starts a business to rival Nancy's, and soon needs a pot-smoking lawyer to rescue him.
Nancy has to leave her car and her ring with her dealer so she can buy more stock. Celia's out to cheat on her cheating husband.