Whiskey on the Rocks
In 1981, the Soviet submarine U137 ran aground in the Karlskrona archipelago. Never before had the world been so close to a major global conflict. The entire responsibility fell on Swedish Prime Minister Fälldin.
In the Kremlin, a power struggle is set in motion when Yuri Andropov steps into the fray.
Thorbjörn confirms the submarine is equipped with nuclear warheads. The world holds its breath.