Why Women Kill
A darkly comedic drama detailing the lives of three women living in three different decades: a housewife in the 60s, a socialite in the 80s, and a lawyer in 2019, each dealing with infidelity in their marriages.
Murder Means Never Having to Say You're Sorry
Beth Ann learns of her husband's infidelity and Simone discovers a devastating secret. In present day, Taylor has an open marriage.
I'd Like to Kill Ya, But I Just Washed My Hair
Beth Ann attempts to spice up her marriage, Simone turns to Naomi's son Tommy for solace after finding out Karl hasn't been as good at covering his adulterous tracks as he let on. Later, Eli checks an item off of his sexual bucket list.
Beth Ann takes a walk on the wild side. Simone and Tommy deal with an unexpected obstacle. Taylor and Eli get mixed up with Jade's crazy ex-boyfriend.