Rage
MARGA & TINA
An unlikely alliance forms when successful artist Marga learns that her husband Robert is having an affair with their maid Tina.
When her superiors conduct a staff overhaul, long-time employee Nat does whatever it takes to keep her department store job.
Under constant threat from her biggest critic, vegan celebrity chef Vera decides to silence him for good.
Facing eviction by her merciless landlord Seve, Adela juggles job hunting and caring for her sick mother. Securing work at a call centre, she's driven to a desperate choice.
Victoria, a faded actor, receives an unanticipated tribute, oblivious to her ex-agent's dark intentions.
Striving for success at Gallery, Megan and Lu devise a strategy that soon threatens to unravel their bond.