With Love
Follow the Diaz siblings, Lily and Jorge, who are on a mission to find love and purpose. The Diaz siblings cross paths with seemingly unrelated residents during some of the most heightened days of the year: the holidays.
Nochebuena
It's Christmas Eve AKA "Nochebuena," and the Diaz family gathers together for their annual celebration; Lily is dealing with a recent break-up, while her brother, Jorge Jr., is bringing a boyfriend home to meet the family.
New Year's Eve
The gang attends two New Year's Eve parties: an early one at the family home with all of the fun Latino New Year's Eve traditions, and a swanky one, where romance is in the air for everyone; Sol and Miles have an unexpected first date.
Lily, owning her new single life, goes to wine country by herself; her day of self-care is interrupted by some familiar faces; things get complicated with Beatriz and her new running buddy; Miles and Sol hit their first relationship bump.
The members of the Diaz family are forced to confront some "ghosts" from their respective pasts.