Wolf Pack
A teenage boy and girl have their lives changed forever when a California wildfire awakens a terrifying supernatural creature.
Taken into questioning by Ramsey and her team, Everett, Blake, Luna and Harlan construct an alibi; Luna and Harlan make a startling discovery when they defend Everett from their first terrifying sighting of the creature.
Garret joins Ramsey's arson task force, hoping to stay ahead of the investigation and protect his children's secret. Blake tries to protect Danny from a monster encounter.
The party turns deadly, causing the police to arrive. Ramsey and Garrett encounter something strange in the woods and the pack visits a former firefighter, Malcolm, to get answers about the wildfire.