Wolfblood
Mysterious Developments
Rhydian and Maddy discover some startling truths about other wolfbloods. Have they found out in time to rescue Shannon and Tom?
Maddy and Rhydian are trapped with their school mates on Lindisfarne island on the night of her first full moon transformation.
With the energy of her first full transformation still coursing through her veins, Maddy succumbs to its power and risks alienating her friends.