Women's Hell
In the 1930s Warsaw, Helena is rocked by the death of Zuzanna, a vulnerable young woman who answered one of her classified ads.
When a fire breaks out at the paper, Helena faces increased scrutiny; later, another woman falls prey to Honest Jan.
Helena wakes up at Emil's house after a drug incident; Ewa makes a desperate decision and ends up in the hospital; someone locks Hanka out.
As the cops close in on Maks, Helena struggles to keep the paper out of Denar's control; Róza preys on Helena's opium addiction in a bid to obscure the truth.
After Helena's overdose, Róża pressures Maks to have his wife committed; the accused faces trial, leading Emil to make a decision that could change everything.