WordWorld
Runaway O/Happy Birthday, Dog!
Sheep and Bear try to catch a runaway O before Cat wakes up; Dog's friends plan a surprise birthday party for him.
Frog needs to rescue the Little Piggies from the moon; Sheep takes care of a large egg until she can find its owner.
Pig promises to make a pie for everyone in Word World; Frog's log sinks, so he has to stay with Pig.