Yellowstone
John Dutton fights to protect his ranch, the largest in the United States, from conflict with neighbouring land developers, an Indian reservation, and America's first National Park. All while dealing with contentious family drama.
Daybreak
John Dutton, patriarch of a Montana ranching family and owner of the largest ranch in the United States, fights to defend his land and his family from modern-day forces threatening his way of life.
As the dust settles from the dispute, the Duttons deal with the potential repercussions, and John calls in a favour and collects on some old debts. Jamie meets with the governor to do damage control.
No Good Horses
The Duttons deal with a painful family anniversary and Kayce saves a young girl from danger. Jamie and Beth plan their respective political careers and Rainwater makes an ominous threat to the Dutton legacy.
A secret about John comes to the surface, Beth shows Jenkins a rough night out, and quality time with Tate leads to a close call.
As Kayce feels the heat from tribal police, Jamie works his legal magic. Rip recruits a new cowboy for the ranch, while John makes a play to keep Kayce and Monica close to home. A beaten-down Jimmy begins to find new respect.
A new partnership threatens John and the Yellowstone. Jamie ramps up his political campaign, and Rip confronts Kayce about cleaning up his messes.